Nog 4 dagen, Thuiskomen in eigen land! - Reisverslag uit Kumasi, Ghana van Jur en Truus Overheul - Brouwer - WaarBenJij.nu Nog 4 dagen, Thuiskomen in eigen land! - Reisverslag uit Kumasi, Ghana van Jur en Truus Overheul - Brouwer - WaarBenJij.nu

Nog 4 dagen, Thuiskomen in eigen land!

Door: Troeske

Blijf op de hoogte en volg Jur en Truus

04 Mei 2013 | Ghana, Kumasi

Nog 4 dagen met een volle agenda die verhalen komen als ik weer in nederland ben op de site, heb namelijk geen schrijfmogelijkheid meer.

Zondag naar Offinso
Maandag een familiedag en gaan we naar een meer.
Dinsdag reizen naar Nsawam naar OTC voor Jur: gesprek met Mike de instrumentmaker
Woensdag terug naar Nederland.

Voor allemaal veel leesplezier

groet
Troeske en Jur

• 04 Mei 2013 - 17:08

Marie-Line:

Bedankt weer voor je prachtig reisverhalen !
    Goede reis terug,
    Hartelijke groet,
    Marie-Line

• 04 Mei 2013 - 17:47

Joke En Piet:

Lieve Truus en Jur

Truus, je voelt je daar als vis in het water. Goede zaken gedaan.
    We wensen jullie nog een paar fijne dagen en een voorspoedige terugreis.

Groet Joke en Piet

• 04 Mei 2013 - 19:46

Yvonne:

He Truus en Jur!

Leuk jullie te horen weer! Mooie verhalen.
    Benno en Heidy zitten op dit moment ook in Afrika en keren woensdag weer terug!
    16 daagse rondreis Johannesburg, Swziland. ZIj genieten enorm van al het moois! Maar zien ook duidelijk de armoede daar......
    Ze vliegen dinsdagavond al uit Afrika.
    Leuk he, zou je bijna samen weer thhuiskomen.

Goede reis en tot horens!

Jan & Yvonne

• 04 Mei 2013 - 20:43

Annerieke:

Mooie verhalen weer. Fijne dagen nog en een goede thuisreis!

Annerieke, Henk en Sam

• 04 Mei 2013 - 20:48

Marijke:

Geniet nog van je laatste dagen daar!

Groetjes Marijke

• 04 Mei 2013 - 22:13

Hallo Truus En Jur:

Succes met de laatste afwikkelingen.
    Veilige terug vlucht.!!
    Groetjes José

• 05 Mei 2013 - 01:13

Fré Hattink:

Met veel interesse genoten van je belevenissen via je verslagenen. Het is toch geweldig dat wij jou op deze manier hebben kunnen volgen in Ghana ! De techniek staat.......... Geniet nog even intens ! Je hebt je wederom zeer nuttig gemaakt. Veilige vlucht en welkom thuis.
    Liefs Fré

• 05 Mei 2013 - 22:48

Ruud:

Hee Truus, Hele belevenis weer allemaal. Ik heb hierover verteld bij cardio fysiotherapie van Simon van der Voort en kreeg meteen hele verhalen te horen en te vertellen . . . . Moet je natuurlijk de groeten van hem doen en hij wil op de hoogte gehouden worden! Ik ga woensdag en vrijdag weer naar hem toe en zal hem vertellen dat je dan (woensdag) op de terugweg bent, dan krijg ik waarschijnlijk wel weer een opdracht van hem mee voor jou.

Groeten en geniet met volle teugen van de dagen die je nog te gaan hebt, daarna zien we je weer graag veilig terug.

• 06 Mei 2013 - 09:09

Dorien Van Den Berg:

Hallo Truus, Dat was even flink bijlezen. Had een weekje 'mei'vakantie. Maar ben nu weer helemaal bij. :-)
    Wat een ervaringen, leuke ontmoetingen, gesprekken, HEERLIJK! Geniet van je laatste dagen! Tot snel, Dorien