We zijn in OTC in Nsawam - Reisverslag uit Kumasi, Ghana van Jur en Truus Overheul - Brouwer - WaarBenJij.nu We zijn in OTC in Nsawam - Reisverslag uit Kumasi, Ghana van Jur en Truus Overheul - Brouwer - WaarBenJij.nu

We zijn in OTC in Nsawam

Door: Truus

Blijf op de hoogte en volg Jur en Truus

09 April 2014 | Ghana, Kumasi

Zo na een paar gezellige dagen bij Emmanuel en zijn gezin, zijn we maandag maar in de taxie en vervolgens in de bus gestapt op weg naar Nsawam.
Wel heel gezellig zo met zijn twee tussen al die mooie ghanese mensen. Na bijna 6 uur reizen komen we aan in OTC het revalidatiecentrum voor velen van jullie ook een beetje bekend door de reisverslagen van de laatste 4 jaar.
Ook hier een warm onthaal, veel medewerkers kennen mij en zullen ook de komende 4 weken Jur leren kennen.
We worden verwend: we krijgen een bungalow, kunnen zelf koken en dat treft, want dat is tegenwoordig ook een hobby van Jur.
Alles uitpakken ook de presentjes, dus Dorien ook die "kralen onderbroeken". Maar we hebben ook smeerkaas, worst, jam, pasta en niet te vergeten roggebrood bij ons.
Over kralen gesproken, wisten jullie dat hier het vrouwelijk schoon een mooie kralen ketting draagt om haar buik, ook de babies?

Zo nu eerst flessen water scoren en een ananas, om vervolgens naar huis te keren voor de volgende oefening: klamboe ophangen.
Eerst een haakje in het plafond zien te krijgen, ik kan jullie verzekeren Jur is zijn beroep misgelopen hij had circusartist moet worden. 2 tafeltjes op elkaar, maar ja nu eraf zien te komen, zeer voorzichtig, hier is dus duidelijk over nagedacht.

De eerste nacht gelijk raak: light off: dus ook geen ventilator. We zijn nog net ons bed niet uitgezwommen.

Dinsdag 8 april
Cecile gefeliciteerd enjoy the 50+ club.
Jur en ik we gaan eerst kennismaken, voor Jur belangrijk wanneer hij les kan geven en ik ga mijn eigen gangetje en zie waar ik nodig ben.

Voor alle duidelijkheid: foto's hoop ik te kunnen plaatsen, maar ja netwerk is hier traag, dus tot nog toe niet gelukt.

• 14 April 2014 - 11:43

Dorien Van Den Berg:

Ben idd HEEELLL benieuwd naar alle leuke foto's Truus. Geniet maar, daar saampjes :-)