Tot Slot - Reisverslag uit Kumasi, Ghana van Jur en Truus Overheul - Brouwer - WaarBenJij.nu Tot Slot - Reisverslag uit Kumasi, Ghana van Jur en Truus Overheul - Brouwer - WaarBenJij.nu

Tot Slot

Door: Truus

Blijf op de hoogte en volg Jur en Truus

07 Mei 2015 | Ghana, Kumasi

Zo ik zit hier in mijn eentje met Truusje om mij heen de verhalen te schrijven.
Jur is met Emmanuel naar de Universiteit in Kumasi: waterafdeling.
Ze halen veel kennis uit Nederland.

We komen allebei een beetje tot rust, moet ook want er staan weer 2 reisdagen voor de boeg.

De verhalen schrijven is voor mij delen, maar jullie zullen begrijpen dat ik barstens vol zit met indrukken, die je niet zomaar op papier zet.

Dus wie meer wil horen. is altijd welkom.

De foto"s komen bij deze verhalen als ik weer thuis ben.

Bedankt voor al jullie reacties
groet en liefs
Truus en Jur
Emmanuel, Regina, Truusje en "mister Jur"

  • 07 Mei 2015 - 15:49

    Jan En Margreet:

    Geniet er samen nog even van! Hartelijke groeten aan Emmanuel en zijn gezin. En dan....goeie reis en behouden thuiskomst. We hebben lekker weer voor de tropengangers besteld. Tot volgende week, Jur tot maandag. Groetjes Jan Margreet.

  • 07 Mei 2015 - 15:56

    Inge Zalsman-Haye:

    Goede reis terug, Truus en Jur!
    We zien elkaar thuis weer, dan hoor ik je verhalen?
    Liefs van Inge

  • 07 Mei 2015 - 16:02

    Jolanda:

    Geniet nog even van het samen zijn en een hele goede reis terug. Ik hoor graag je verhalen als je eens bij mijn ouders bent.
    Groetjes Jolanda

  • 07 Mei 2015 - 16:37

    Marianne:

    Inderdaad wat hebben we het hier toch goed. Maar met jullie ervaringen worden we er wel weer bewust van.
    Als het mee- of tegenzit ('t is maar net hoe je 't bekijkt, word ik weer cliënt bij je).
    Goede thuisreis.
    Marianne

  • 07 Mei 2015 - 18:03

    Yvonne:

    Hoi!

    Voor jullie alvast weer een hele goede reis gewenst!!

    Groetjes
    Jan & Yvonne

  • 07 Mei 2015 - 19:47

    Lies Gerretsen:

    goede thuis reis en bedankt voor al je verhalen groetjes voor Emanuel en zijn gezin

  • 07 Mei 2015 - 21:18

    Anke:

    Wat een fantastische verhalen weer! Heel veel plezier nog en goede reis naar huis.
    Groetjes van Anke

  • 08 Mei 2015 - 17:18

    Toos:

    Veilige terugreis, hoor je weer gauw. Groetjes x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jur en Truus

Truus en Jur gaan ervoor!

Actief sinds 24 Maart 2011
Verslag gelezen: 281
Totaal aantal bezoekers 71739

Voorgaande reizen:

06 April 2015 - 10 Mei 2015

Truus en Jur op kraamvisite in Ghana

02 April 2014 - 08 Mei 2014

Jur en Truus samen werken in Ghana

04 April 2013 - 09 Mei 2013

Truus en Jur naar Ghana

31 Maart 2012 - 05 Mei 2012

Fysiotherapie en Timmeren in Ghana

04 April 2011 - 02 Juni 2011

Thuiskomen in Ghana

Landen bezocht: