Name giving - Reisverslag uit Kumasi, Ghana van Jur en Truus Overheul - Brouwer - WaarBenJij.nu Name giving - Reisverslag uit Kumasi, Ghana van Jur en Truus Overheul - Brouwer - WaarBenJij.nu

Name giving

Door: Troeske

Blijf op de hoogte en volg Jur en Truus

15 April 2012 | Ghana, Kumasi

Dit wordt voorlopig mijn laatste verslag.
Maandag reis ik af naar Nsawam, daar blijf ik een week.
Vervolgens ga ik zaterdag gelijk door naar Accra, naar Gifty:
Stageplekken evalueren en voorbereiden,en lesgeven. Dit laatste is nog een verrassing, maar Gifty sleept me altijd overal naartoe, dus dat wordt ook weer een drukke week.

Op zaterdag 28 april komt Jur naar Ghana, en gaan we samen met Emmanuel de zondag al weer door naar kumasi.
Dus 2 weken even geen mail//site nieuws.

Er staat me nog wel een leuk klusje te wachten als "oma"
Hier is het een traditie: Name giving
Dit evenement gaat gebeuren op 1 mei.
Ik wordt dan geacht uit te leggen wat mijn naam: TRUUS betekent

Nu tot zover
Tot over 2 weken allemaal

Troeske

  • 15 April 2012 - 18:52

    Jolanda:

    Met bewondering en interesse jouw verslag weer gelezen. Echt super wat jij daar allemaal doet! Doe de groeten aan Jur en geniet er lekker van!

    Groetjes Jolanda

  • 15 April 2012 - 20:43

    Marianne Smit:

    Lieve Truus, wat doe jij een goed werk. Iedere keer als ik je berichtjes lees denk ik GEWELDIG!


  • 16 April 2012 - 09:19

    Dorien Van Den Berg:

    Hoi Truus,
    Weer een TOPjob gedaan! Veel plezier in Nsawam. Enne.... Truus uitleggen gaat misschien nog wel, maar Troeske....??? ;-)

    Groetjes, Dorien

  • 16 April 2012 - 12:33

    Anke:


    Super ziet het er allemaal uit...en ja ik ben ook heel benieuwd hoe je Troeske gaat uitleggen.....haha..
    Veel liefs van ons allemaal!
    Anke & Co

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jur en Truus

Truus en Jur gaan ervoor!

Actief sinds 24 Maart 2011
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 71776

Voorgaande reizen:

06 April 2015 - 10 Mei 2015

Truus en Jur op kraamvisite in Ghana

02 April 2014 - 08 Mei 2014

Jur en Truus samen werken in Ghana

04 April 2013 - 09 Mei 2013

Truus en Jur naar Ghana

31 Maart 2012 - 05 Mei 2012

Fysiotherapie en Timmeren in Ghana

04 April 2011 - 02 Juni 2011

Thuiskomen in Ghana

Landen bezocht: