Aftellen voor vertrek op 4 april 2013 - Reisverslag uit Kumasi, Ghana van Jur en Truus Overheul - Brouwer - WaarBenJij.nu Aftellen voor vertrek op 4 april 2013 - Reisverslag uit Kumasi, Ghana van Jur en Truus Overheul - Brouwer - WaarBenJij.nu

Aftellen voor vertrek op 4 april 2013

Door: Truus

Blijf op de hoogte en volg Jur en Truus

18 Maart 2013 | Ghana, Kumasi


Beste mensen,

er is weer een jaar voorbij en de voorbereidingen voor mijn 4de reis naar Ghana zijn al weer begonnen.
De eerste malariapil zit er al weer in, nu nog op zoek naar antimug, paracetamolletjes en hartige hapjes. Afscheid nemen van familie, vrienden en mijn fanclub in de praktijk voor fysiotherapie. Last but not least van mijn man Jur.

Op 4 april 2013 vertrek ik met koffers vol balonnen, kadootjes en nog wat klein gereedschap voor Emmanuel naar het warme Ghana.

Op 24 april 2013 komt ook Jur naar Ghana.

In die 20 dagen kan ik me weer heerlijk uitleven in mijn vak fysiotherapie.

Uiteraard hebben Jur en ik de laatste maanden niet stil gezeten:
Emmanuel, onze timmerman in Kumasi, heeft gereedschap nodig.
De contacten met "De Stichting Gered Gereedschap" zijn met succes afgerond. In maart/april gaat er een container naar Ghana met gereedschap.

De opleiding fysiotherapie en cesar binnen De Hoge School Utrecht hebben Ghana nu omarmd.
Voor mij een fantastisch gevoel dat Samuel in het Regional Hospital in Sunyani en Rachel in het revalidatiecentrum in Nsawam nederlandse studenten mogen en kunnen begeleiden tijdens hun stage aldaar.
Op 2 september a.s. vertrekken 2 cesar studenten naar Ghana voor 4 maanden en in de eerste week van januari 2014 vertrekken er 2 studenten fysiotherapie naar dit mooie land.

Nog een nieuwtje: Belinda Owusu die 2 jaar terug gestart is met de opleiding fysiotherapie assistent en deze met succes heeft afgerond.
Werkt nu sinds 2 weken in het grootste ziekenhuis in Kumasi.

Zo dit is de aftrap voor mijn 4de reis naar Ghana.
Ik hoop dat jullie weer genieten van mijn verhalen en foto's







  • 19 Maart 2013 - 12:13

    Marijke:

    O Truus, alweer een jaar voorbij... Heel veel plezier en als je weer terugbent moeten we weer bijkletsen. Veel plezier en succes. Hartelijke groet Marijke

  • 25 Maart 2013 - 10:07

    Dorien Van Den Berg:

    Beste Lieve Truus, Heel veel succes in Ghana. TOP wat je allemaal doet en onderneemt. Hartelijke groet, Dorien

  • 25 Maart 2013 - 14:52

    Femke:

    Hoi Truus,

    Wat geweldig om weer te horen dat je naar Ghana gaat. Femke en ik hadden 2 weken geleden nog met elkaar er over dat het al weer 3 jaar gelden is voor ons. Wil je iedereen de groeten doen daar en Belinda natuurlijk feliciteren. Wat geweldig dat ze ook al meteen werk heeft in Kumasi.

    Ik ga je weer volgen.

    Groetjes Femke

  • 03 April 2013 - 14:09

    Carla:

    Hai Truus,

    Morgen is het weer zover! Ik ga je weblog volgen hoor, erg leuk om te lezen wat je daar allemaal zal beleven.
    Jur is de komende weken in zijn uppie... ik ga hem even bellen voor een afspraak.. komt ie maar lekker een happie eten in Amstelveen.. :-) , als ie daar tijd voor heeft tenminste haha...


    ik wens je heel veel succes en heel veel plezier in Ghana.

    Liefs Carla en Bastian

  • 03 April 2013 - 22:46

    Andrea:

    Ha die Troeske

    Een heel goede reis gewenst en maak er maar weer wat moois van in Ghana.
    Veel plezier met je 'petekind' Truus. Ik ga je weer volgen hoor.

    liefs
    Andrea

  • 04 April 2013 - 14:08

    Fré Hattink:

    Hallo lieve Truus ,
    Oeps, daar ga je dan, de lucht in. op weg naar: Jouw Ghana !! Over 1 uur.
    In gedachten volgen we je de komende weken, mede aan de hand van je verslagen en foto's,
    waardoor alles ook voor ons dicht bij komt en gaat leven. Ik verheug me !!!!!!!
    Dikke knuffel,
    Mijn zus Jackie en Fré

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jur en Truus

Truus en Jur gaan ervoor!

Actief sinds 24 Maart 2011
Verslag gelezen: 463
Totaal aantal bezoekers 71798

Voorgaande reizen:

06 April 2015 - 10 Mei 2015

Truus en Jur op kraamvisite in Ghana

02 April 2014 - 08 Mei 2014

Jur en Truus samen werken in Ghana

04 April 2013 - 09 Mei 2013

Truus en Jur naar Ghana

31 Maart 2012 - 05 Mei 2012

Fysiotherapie en Timmeren in Ghana

04 April 2011 - 02 Juni 2011

Thuiskomen in Ghana

Landen bezocht: